BVC idag

2 månader har gått sen senste besöket på BVC. Lovis klarade testerna galant, var det någon som trodde något annat? Hon är nu ca 10 månader, väger 9,5kg och är 72,5cm lång. Stora tjejen minsann.

Jag är så irriterad och ARG idag. Det river och sticker i mig, som ett djur som klöser inifrån och blixtrar i bröstet. Jäkla skit PMS. Varför ska man bli sån här? Jag undrar hur vår skapare tänkte; "Hrmm låt se. Först ger jag dem ett par dagars rent helvete med ångest och ilska, kanske lite smärta också. Sen låter jag dem blöda och ha ont i en vecka... jo men tack! Och allt detta för att vi ska kunna få barn, för oooohhh så sexiga vi är när vi skriker och blöder knappt så att männen kan hålla händerna istyr... eller!?

Ja sånt sitter jag å funderar på. Funderar även på vad jag ska äta nu när pajen blev äcklig och vi inte har något bröd. Det lutar åt mannagrynsgröt. Det är väl mjukmat för en hård och kantig tjej. Borde verkligen lägga mig nu. 

Avslutar detta ilskna inlägg med något roligt. En bild på mina älsklingar, det är för att ni är så här underbara som jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback